انتقال آب : جنگ آب

تیتر شاید کمی اغراق آمیز به نظر به نظر آید ولی با باز کردن این موضوع متوجه صحت و سقم قضیه خواهیم شد.

این برای همه مشهود هست که یکی از دلایل اصلی اجماع نشینی آب هست، رودخانه ها باعث به وجود آمدن روستاها و شهر ها شدند و اگر همین الان هم به نقشه شهرهای دنیا نگاه کنید تقریبا در کنار همه آن ها یک منبع آب (رود،دریاچه و …) وجود دارد.پس آب یکی از اصلی ترین عناصر حیات انسان می باشد و زندگی انسان به وجود آب وابستگی شدیدی دارد.

نقشه رودهای بزرگ و معروف جهان

حالا اگر به نقشه خشکسالی جهان نگاه بندازید متوجه می شوید بعضی از نقاط جهان مانند افغانستان و ترکیه که عموما سرچشمه این رود ها در آن قرار دارند مشکل کمتری برای کم آبی دارند اما کشور هایی مانند ایران و عربستان کم آب هستند.

در طول تاریخ جنگ های مختلفی وجود داشته است که بیشتر جنگ های فیزیکی بوده اند ، به دلایل مختلف / اما امروزه مدل های متفاوتی از جنگ را میبینیم مانند جنگ سخت (درگیری رو در رو) ، جنگ نرم ، جنگ ارزی ، جنگ سایبری ، جنگ بیولوژیک و … . در واقع دوران جنگ های فیزیکی که با کشتار های وحشتناک و بسیار پرخرج گذشته و کشور های مستکبر برای رسیدن به اهداف خود و استعمار نوین از شیوه های جدید جنگ مانند جنگ نرم ( باعث فروپاشی شوروی شد) ، جنگ ارزی (جنگ پول ها بین دلار آمریکا و یوآن چین باعث نابودی ۴۰ درصدی اقتصاد چین شد ) ، جنگ سایبری (آمریکا با ویروس استاکس نت به تجهیزات اتمی ایران حمله کرد (بزرگترین حمله و تجاوز سایبری به یک کشور) و باعث ایجاد خساراتی هنگفت به تاسیسات هسته ای ایران شد (همین نوع حمله ها می تواند باعث آتش گرفتن ناگهانی مکان های مهم صنعتی مانند پالایشگاه ها شود که امروزه بسیار زیاد شده است که بی دلیل یک پالایشگاه آتش میگیرد در واقع کار ویروس استاکس نت این بود که با در دست گرفتن مدیریت سانتریفیوژ باعث بالا رفتن دور چرخش آنها شده و آن را نابود کند ، یا جنگ های سایبری (هکی) بین کشور های ایران ، روسیه ، چین و آمریکا که هر چهار کشور از پیشرو های این زمینه هستند) و در نهایت جنگ های طبیعی مانند جنگ آب که از طبیعت برای فشار استفاده می شود.

صهیونیست جهانی ، امپریالیسم ، استکبار ، کشورهای زورگو یا هرچیزی که شما اسمش را می گزارید از اهرم هایی مانند همین آب برای فشار به سایر کشور های استفاده می کنند.

سکانس اول : آفریقا ، حیات خلوت اسرائیل !

رژیم صهیونیستی فقط به کشور فلسطین تجاوز نکرد ، این رژیم هم اکنون قسمتی از خاک کشورهای اردن ، سوریه ، لبنان و مصر را در اختیار دارد. از این رو با این کشور ها هم مرزیت دارد و بین این کشورها مصر برای اسرائیل بیشترین خطر و تهدید است ، مصر کشوری بزرگ و با تمدن غنی است همچنین وسعت و جمعیت زیادی هم دارد و مردم آن نیز به شدت از صهیونیست ها نفرت دارند.

در کنار اهرام ، ابولهول ما مصر را به واسطه رود نیل می شناسیم، رودی که رگ حیات مصر است. تخیمن زده می شود بین ۶۰تا۷۰ درصد جمعیت مصر در بستر این رود زندگی میکنند. اما سرچمشه این رود در خود مصر نیست و تنها ۲۵ درصد نیل در خاک مصر می باشد . در واقع سرچشمه های اصلی رود نیل در مصر نیست ، سرچمشه های اصلی رود نیست کشورهای اتیوپی، رواند و اوگاندا هستند . ۸۰ درصد آبی که به مصر از طریق رود نیل وارد می شود از کشور اتیوپی است و اسرائیل به شدت به دنبال سد سازی های گسترده در این کشور است که ساخت سد رنساس و مناقشه مصر و اتیوپی از این موارد می باشد. ساخت سد رنساس در اتیوپی به حدی مهم و تاثیر گزار شده است که بعضی از کارشناسان “خطر تخریب خانه کعبه” را بعد از ساخت این سد داده اند!

سکانس دوم : کنترل اسرائیل بر سودان جنوبی

سودان را می توان اوج شاهکار رژیم صهیونیستی در آفریقا دانست ، کشور سودان یکپارچه از اکثریت مسلمان تشکیل شده بود و چون سودان کشوری است که رود نیل با عبور از آن وارد مصر می شود پس مهمترین هدف برای فشار به مصر بشمار می آید ، اما خب تصور این سخت است که یک کشور مسلمان بدون دلیلی ورود آب نیل را به کشور همسایه و مسلمان دیگری قطع یا کم کند. اینجا هست که اسرائیل دست به کار می شود و توطئه های مختلف باعث شکل گیری فتنه های زیادی در این کشور می شود و در نهایت بخش جنوبی سودان را جدا میکند. سودان جنوبی  با اکثریت مسیحیت ارتباط بسیار نزدیکی با اسرائیل دارد و همکاری های زیادی در زمینه کشاورزی باهم انجام می دهند ، حتی گفته می شود اسرائیل قصد ساخت سدهایی به طور رایگان برای سودان جنوبی است!

باید با روایت دو سکانس بالا متوجه شده باشید که رژیم صهیونیستی چطور برای فشار به کشوری به نام مصر از آب کمک گرفت تا بتواند این کشور را کنترل کند ، از مصر گاز بگیر ، صحرای سینا را حیاط کشور خود کند و تمامی مانورهای نظامی خود را بدون حتی گرفتن اجازه از مصر در آن برگزار کند و … .

سکانس سوم : دجله و فرات در اختیار ترکیه

تقریبا بر همه تاریخ دانان نقش یهودیت صهیونیست در به وجود آمدن ترکیه جدید و روی کار آمادن افرای امثال آتاتورک واضح هست (ولی خب بازهم بعضی از دوستان در برابر فهمیدن مقاومت می کنند 🙂 ) تقریبا میتوان گفت تمامی کشور های اسلامی که در پرچم آن ها ماه و ستاره دیده می شود مانند ترکیه ، پاکستان و … یهودیت مخفی دستی در آن داشته است !

دو رود هستند که ما خیلی اسم آن را شنیده ایم ، دجله و فرات که ما آن را در عراق می شناسیم اما سرچشمه های دو رود در ترکیه می باشد از همین رو ترکیه برمامه های ویژه ای برای این دو رود دارد و سد سازی های گسترده ای انجام داده و خواهد داد تا بتواند از طریق آن به سه کشور سوریه ، عراق و ایران فشار وارد کند. برای روشن شدن این موضوع همین دو مطلب زیر را مطالعه کنید کفایت خواهد کرد :

اگر ساخت سد ایلیسو ترکیه به پایان برسد، کار همه ما تمام است!

عواقب سدسازی ترکیه روی دجله

فکر میکنم مفهوم “جنگ آب” با تفاسیر بالا به خوبی انتقال داده شد ، قصد بر این بود که سد سازی های آمریکا در افغانسان که پس از اشغال افغانسان یکی از اولین کارهایی که آمریکا در افغانسان انجام داد احداث سد های پر شمار بود در این مطلب گذاشته شود که به علت حجم مطالب موضوع خود باید مطلب جداگانه ای کار شود.

خوب باشید

انتقاد و اعتراض کردن بسیار ساده هست اما مهم ارائه راه‌حل میباشد.کسی که انتقاد میکند و هیچ راهکاری ندارد به چه دردی میخورد؟

جوابی بنویسید:

آدرس ایمیل شما به صورت عمومی منتشر نخواهد شد.