آیواس : جادو هالیوود

موجودات فضایی،یوفو ها ، بشقاب پرنده بحث های جالبی که امروز خیلی زیاد دنبال میشود و خبری که هروز از کشف یک سیاره فرا منظومه ای شنیده میشود داغ تر میشود.

اما تصور ما از موجودات فضایی چگونه هست؟ به چه صورتی این موجودات را تصور میکنیم؟ با دیدن این تصویر یاد چه چیزی می افتیم؟

با نظرسنجی که خودم انجام دادم متوجه شدم حدود ۹۰% بعد از دیدن این تصویر اولین چیزی که به ذهن آنها میرسد موجودات فضایی است و جایی که این تصویر در ذهن آن ها نقش بسته است سینما و هالیوود است.چهره ای که در اکثر فیلم ها و کارتون ها بیانگر موجودات فضایی هست که به زمین آمده اند،صورتی مثلثی،چشمهای بزرگ و جمجمه بسیار بزرگتر از انسان ها.این موجودات عموما بسیار باهوش تر از انسان هستند و قادرند کارهای شگفت انگیزی انجام دهند.بسیار متمدن هستند و از تکنولوژی های پیشرفته ای که بشر حتی آن ها را در ذهن ندارد بهره میبرند.عموما هم رنگ آبی یا نزدیک به آن!

این تصور از موجودات فضایی چگونه در ذهن ما شکل گرفته؟ آیا واقعا ما آنها را دیدیم؟ اگر ندیدیم پس چطور به همچین تصویر مشترکی در ذهن رسیدیم؟

همچین تصویری را از موجودات فضایی کارگردان صهیونیستی،شاهکار ساز و جریان ساز هالیوود آقای “استیون اسپیلبرگ” در ذهن جهانیان ایجاد کرده.اسپیلبرگ با شاهکارهایی که ساخته در صنعت سینما یک وزنه و یک قطب محسوب میشود. بودن افرادی که قبل و بعد اون همچین فیلم های از موجودات فضایی بسازن ولی کسی که این تصور از موجودات را در ذهن ها جا انداخت اسپیلبرگ بود. نگاهی به فیلم هایی از قبیل “برخورد نزدیک از نوع سوم” ، “ای.تی. موجود فرازمینی” ، “هوش مصنوعی ” و “جنگ دنیاها ” یک تصویر مشترک از این موجودات را تداعی میکند.اما شروع این شاهکار فیلم برخورد نزدیک از نوع سوم بود.فیلمی که از زمان ساخت خود سالها جلوتر بود.چه از نظر فیلمنامه چه داستان فیلم و حتی جلوه های ویژه یک فیلم فوق العاده محسوب میشود.

اما این تصویر چگونه در ذهن اسپیلبرگ صهیونیست و پیرو تفکر کابالا رسیده است؟

اولین خالق این تصویر آلیستر کرولی پدر شیطان پرستی نوین،پدربزرگ جرج بوش است.آلیستر کرولی را یک جادوگر مینامند.آلیستر کرولی اینگونه معرفی میشود:

آلیستر ادوارد کرولی جستجوگر انگلیسی علوم خفیه، نویسنده ای پرکار، آزمایش کننده ی داروهای روان گردان، لذت جو، طرفدار پر و پا قرص کوهنوردی و شطرنج، انقلاب گر در زمینه ی مسائل جنسی و منتقد اجتماعی بود. احتمالا امروزه بیش از هر چیز او را بخاطر نوشته هایش در علوم خفیه می شناسند. آثار مشهورش کتاب قانون (پایه ی فرقه ی سری ثلما و بیشتر فرقه های سری پس از آن) و جادو در تئوری و در عمل، می باشد.

او در چندین و چند فرقه و گروه های جادوگری نقش های مهمی را ایفا کرد، از جمله فرقه های طلوع زرین، آرگنتوم استرومو اُتو. کرولی در دوران زندگی اش بسیار بدنام گشت و به او لقب “پست ترین مرد قرن” را دادند

فردی به نام آلیستر کرولی مدعی می شود در روز های هشتم، نهم و دهم آوریل سال ۱۹۰۴ میلادی و در شهر قاهره موجودی بر او ظاهر می شود که خود را آیواس می نامد. در آن سه روز و به هنگام ظهر آیواس بر کرولی ظاهر می شد و سخنانی را از طرف هور-پار-کرات (یکی از خدایان مصر باستان) بر او وحی می کرد که آقای کرولی این سخنان را تحت عنوان کتاب شریعت(قانون) به چاپ رساند.

آیواس : جن یا موجود فضایی؟

آلیستر کرولی کتابی دارد با نام شریعت یا قانون که عده ای معتقد هستند بر اساس این کتاب شکل ظاهری دلار طراحی شده،واقع۱۱سپتامبر در این کتاب دستور داده شده و نقش آن روی دلار زده شده.البته این مطالب مورد بحث ما نیست در حال حاضر ولی یک تصور اینچنینی از این شخص موجود است.

به گفته آلیستر کرولی آیواس یک جن است.جنی که از سوی شیطان (کسی که ژوپیتر او را میپرستید) به او نازل میشود (پیامبر شیطان) و این کتاب را به او وحی میکند.چهره ای که آلیستر کرولی از آیواس میکشد اینگونه است. جنی که آن را به عنوان شکل موجود فضایی به ما نشان داده اند.این تصاویر را کنار تصاویری از موجودات فضایی بزارید تا از شباهت ها که چه عرض شود کپی بودن آن شگفت زده شوید !

نقلی از این ماجرا به این گونه است:

“الیستر کرولی پدر بزرگ جورج بوش با رفتن به هرم خوفو در مصر و انجام چهل شبانه روز مناسک شیطانی و عبادت و ستایش شیطان، در روزهای ۸و۹و۱۰ اوریل ۱۹۰۴ جنی به نام آیواس در هرم خئوپس به او ظاهر می‌شود و به او تبریک میگوید و او را پیامبر اخر الزمان معرفی کرده و مطالبی از طرف ابلیس به او میگوید وآلیستر کرولی میگوید من نقش پیامبر را داشتم آیواس نقش جبرییل را داشت و ابلیس هم نقش خدا را داشته است و مطالب گفته شده توسط آیواس در کتابی به نام شریعت ثبت میشود و در این کتاب به وقایع اخرالزمان اشاره میشود و به زبان نماد ها و اعداد مطالبی اسرار امیز به کرولی گفته میشود در ایه ۷۱ در فصل سوم اشاره به جنایت ۱۱ سپتامبر میشود وقتی از کرولی خاستن تصویر جن آیواس را بکشد این تصویر را در کتاب خود کشیده و این نوع تصویر امروزه مهمترین کاراکتر کارتون ها و فیلم ها شده است.”

“صنعت هالیود و والت دیسنی برای جا انداختن اهریمنان در اذهان مردم تا کنون بسیار از این نمادهای کفرآمیز و شیطانی استفاده نموده . در حال حاضر هم همانطور که می بینید در کارتونهای کودکان نیز راه یافته است.”

بله!جنی به نام آیواس به عنوان موجودات فضایی به ما شناسانده شده اند،چرا؟

جن، واقعت یا خیال؟

صحبت کردن در مورد جن و اجنه سخت هست چون اطلاعات زیادی درباره این موجودات نداریم ولی به وجود آنها کاملا باور داریم به طوری که قرآن کریم سوره ای با نام این موجودات دارد.از لحاظ خلقت قبل از انسان و نسناس خلق شده اند.جنس آن ها از آتش می باشد. اما آتش معنی درستی نیست که گفته میشود.قرآن کریم اینگونه میفرماید:

وَ الجانَّ خَلَقْنَاهُ مِن قَبْلُ مِن نَّارِ السَّمُوم. (حجر، آیه ۲۷) و طایفه‌ی جن را پیش از آن، از آتش گرم و سوزان آفریدیم.

 وَ خَلَقَ الْجَانَّ مِن مَّارِجٍ مِّن نَّار. (الرحمن، آیه ۱۵) و جن را از شعله‌های مختلط و متحرک آتش آفرید.

این دو آیه اشاره میکند که جن یک موجود از ماهیت آتش است،آتشی که دود ندارد و یکنواخت است. جوری که آن را میتوان یک حالت از انرژی نامید که رقیق شده است.

ملاصدرا در کتاب مفاتیح الغیب می گوید: بدن های لطیف آنها در الطاف و نرمی متوسط بوده و از این رو آماده جدایی و یا گردآمدن هستند، چون گرد هم آیند قوام آنها بهتر گشته و مشاهده می گردند و چون جدا گردند قوامشان نازک و جسمشان لطیف می شود و از دیده پنهان می مانند، مانند هوا که وقتی ذراتش گرد هم می آیند غلیظ می شود و به صورت ابر درمی آید و وقتی ذرات از هم جدا می شوند لطیف شده و دیده نمی شوند.

دانشنامه ویکی شیعه اینگونه مینویسد: مقاله کامل

“برای آتشی که جنّ از آن آفریده شده، در سوره حجر(آیه ۲۷) صفت سَموم و در سوره رحمان (آیه ۱۵) صفت مارِج ذکر شده است. مفسران برای مارج تفسیرهای مختلفی ارائه کرده‌اند، مثلاً اختلاط و آمیزش شعله‌های آتش که به رنگهای گوناگون درمی‌آید، شعله خاص بدون دود و آتش مشتعل متحرککه دائم در جنبش است و جابه جا می‌شود. محمود آلوسینیز بر معنای اختلاط تأکید کرده ولی منظور از مارِج را آتش آمیخته با هوا دانسته و نتیجه گرفته که «جانّ» از ترکیب آتش و هوا، که آن را مارج می‌خوانند، آفریده شده است و آدم از دو عنصر آب و خاک، که به آن «طین» می‌گویند. سَموم نیز باد بسیار داغی است که هم زبانه دارد هم سوزندگی، و وجه این نام‌گذاری این است که، به سبب ظرافت و لطافتش، در منفذهای زیرپوست (مسامّ) نفوذ می‌کند.

درباره مجرد یا جسمانی بودن جنّ، و به طور کلی ماهیت جنّ، میان متکلمان و فیلسوفان اختلاف است: گروهی جنّ را جسم ندانسته و آن را موجودی مجرّد می‌دانند و مجرّد بودن آنها را مانع علم آنها به اخبار و قدرت آنها بر انجام دادن کارهای خارق العاده تلقی نمی‌کنند و گروهی دیگر جنّ را جسم می‌دانند، اما با هم اختلاف نظر دارند. عده‌ای از آنان، جنّ را جسم لطیف یا عِلوی و عده‌ای دیگر، آن را جسم کثیف یا سِفلی به شمار آورده‌اند. از عبارات فیلسوفان و متکلمان برمی‌آید که گروه اول، میان جنّ و ملک و شیطان تفاوت جوهری قائل نیستند و هر سه را از حیث جوهر یکی می‌دانند؛ با این بیان که اگر پاک و نورانی و نیک خواه باشند، ملائکه‌اند و همانهایند که «صالحان جنّ» نامیده می‌شوند و اگر ناپاک و تیره و شرور باشند، شیاطین‌اند.

ابن سینا در تعریف جنّ گفته که جنّ حیوانی از جنس هوا، ناطق و دارای جرم شفاف است و به اشکال گوناگون در می‌آید. میرداماد جنّیان را موجوداتی مجرد، نه جسمانی دانسته، اما لاهیجیآنها را اجسامی لطیف و دارای حیات عَرَضی، که قادرند به اشکال گوناگون درآیند، دانسته است. دَمیری جنّ را جسم هوایی، که عقل و فهم دارد و قادر است کارهای سخت انجام دهد، شناسانده است.”

جن موجودی با قوه اختیار است،زندگی اجتماعی دارد و مانند ما کافر و مومن.اما ارتباط هالیوود و جن در چیست؟

در قرآن کریم یک آیه بسیار جالب وجود دارد:

وَیَوْمَ یَحْشُرُهُمْ جَمِیعًا ثُمَّ یَقُولُ لِلْمَلَائِکَهِ أَهَؤُلَاءِ إِیَّاکُمْ کَانُوا یَعْبُدُونَ ﴿۴۰﴾
و [یاد کن] روزى را که همه آنان را محشور مى ‏کند آنگاه به فرشتگان مى‏ فرماید آیا اینها بودند که شما را مى ‏پرستیدند (۴۰)
قَالُوا سُبْحَانَکَ أَنْتَ وَلِیُّنَا مِنْ دُونِهِمْ بَلْ کَانُوا یَعْبُدُونَ الْجِنَّ أَکْثَرُهُمْ بِهِمْ مُؤْمِنُونَ ﴿۴۱﴾
مى‏ گویند منزهى تو سرپرست ما تویى نه آنها بلکه جنیان را مى ‏پرستیدند بیشترشان به آنها اعتقاد داشتند (۴۱)

اما چگونه میشود که انسان جن را بپرستد؟ موضوع از عقده ای که در دل شیطان است شروع میشود و ماجرا سجده به انسان،خداوند شیطان را راند و شیطان قول داد که انسان ها ار گمراه کند.در واقع جن های مورد پرستش همان بت ها هستند که مردم آن ها را به عنوان خدایان مورد پرستش قرار میدادند. به جرات میتوان گفت که ۸۰% بت ها در واقع جن هایی بودند که مورد پرستش قرار میگرفتند و بت های سنگی و چوبی شمایلی از آن ها بود.واگرنه مردم الکی یک چوب یا سنگ را که نمیپرستیدند!سجده نمیکردند بر او.جن ها توانایی هایی دارند بطوری که در قران هم در ماجرا جابجا کردن تخت ملکه سبا ذکر شده یا رفتن به اعماق اقیانوس ها و آوردن مروارید.جن ها سرعت بسیار بالایی دارند،قدرت جابجایی اجسام عظیم را دارند،یا طول عمر بالایی دارند یا زمان برای آنها کند میگذرد (دلایل علمی دارد)،قدرت خواندن ذهن انسان را دارند،بجز انسان های مومن،قدرت رفتن به عرش و آوردن خبر از آینده داشتند که بعد از بعثت حضرت محمد(ص) این قدرت از آنها سلب میشود و…اما در مورد شکل صورت و ظاهر آنها اطلاعات زیادی در دست نیست! جن‌ها ابداً قدرت غیب شدن ندارند. بلکه برخی از آن‌ها قدرت ظاهر شدن دارند. چون آن‌ها ذاتاً نامرئی هستند.

با این توضیحات و آیات قرآن شاید متوجه شده باشید که چرا زئوس از خدایان یونانی ، ثور از خدایان اسکاندیناوی،ژوپیتر از خدایان روم باستان،ایندرا از خدایان هند و ایران ،رایجین در سنت ژاپنی و… همگی خدای خدایان هستند، قدرت همگی آنها رعد و برق هست و همه آنهاوسیله ای در دست دارند برای انتقال این قدرت رعد و برق ! حتی در اساطیر سرخ پوستی و آمریکای جنوبی همچین افرادی بودند،مناطقی که در چندهزار سال پیش به واسطه وجود دریا هیچ ارتباطی با این تمدن ها نداشتند!برای شما عجیب نیست این شباهت ها؟
در واقع همه این موجودات (بت ها) یک جن بودند که در همه این مناطق پرستیده میشدند.امروزه مباحث مطرح میشه درباره حضورت موجودات فضایی روی زمین و پرستیده شدن آنها توسط انسان و سازه های عجیبی که به جای مانده است مانند اهرام مصر.این در واقع منحرف کردن بحث است از جن به موجودات فضایی.
بحث ورود اجنه به زندگی انسان ها سالهاست که در دستور کار تفکر جهانی کابالا و صهونیست دارد.اما خداوند پرده ای را بین جن و انسان قرار داده است که کلید این پرده در دست انسان است،یعنی تا وقتی انسان نخواهد این موجودات نمیتوانند وارد زندگی انسان شوند اما اجازه دادن به ورود آن ها یعنی شرک به خدا و مرگ به کفر است و از گناهان کبیره.یکی از مسائلی که در خانواده های ایرانی بسیار رواج دارد متاسفانه رفتن پیش دعا نویس است که اینها البته دعا نویس نیستند و فقط جن گیر هستند با رفتن پیش این افراد پای این موجودات را به زندگی خود باز میکنید.

جن : موجودات شگفت انگیز هالیوود!

آمریکا و صهیونیست دو بازو دارند رسانه و پول!
در طول تاریخ خواهید فهمید که رسانه همیشه در دست یهودیان بوده است. و داشتن رسانه یعنی تاثیر گذاری بر روی ذهن مردم.خود کلمه Hollywood از holy wood ساخته شده است که به معنی “چوب جادو” است. کابالا اعتقاد دارد که عصای حضرت موسی قدرت جادویی داشته و با آن سحر میکرده و اگر هم دقت کنید تمامی جادوگران از جمله مرلین،هری پاتر و … یا یک چوب دستی جادویی تمام جادو های خود را انجام میدهند!
همینطور که گفته شد هالیوود یعنی چوب جادو یعنی وسیله ای که ذهن ها را جادو میکنند و امروزه همگان میدادنند که هالیوود در دست صهیونیست و یهود است.ما امروز شاهد موجودات شگفت انگیز مانند مردان ایکس در هالیوود هستیم که کارهایی را انجام میدهند که در جن ها بسیار آشنا هست! جابجایی اجسام،سرعت زیاد،تغییر شکل و … موجودات آبی که انسان نیستن و تغییر جهش یافته نامیده میشوند،اوایل انسان های آن ها را نمیپذیرند ولی بعدا نقش منجی برای انسان را دارندف در میان انسان ها زندگی میکنند و کسی آنها را نمیشناسد.عقیده دارند از انسان ها برتر هستند و لایق پرستیده شدن و…

 

انتقاد و اعتراض کردن بسیار ساده هست اما مهم ارائه راه‌حل میباشد.کسی که انتقاد میکند و هیچ راهکاری ندارد به چه دردی میخورد؟

20 دیدگاه On آیواس : جادو هالیوود

  • سلام. مطالبتون خیلی به دردم خورد. ی دعا نویس میشناسم که انگشتر ایواس داره…. باید بیشتر تحقیق کنم. سخن رانی هایی ک گذاشتین پیغام خطا داد. لطفا برام ایمیل کنید. مرسی. مریم

  • درباره انگشتر با نماد ایواس هر چی دارید لطفا برام ایمیل کنید. ممنون میشم.

  • سلام. در مورد گنجینه های مدفون و گمشده در ایران اطلاعات دارین؟

  • سلام برادر عزیز. حسین کریمی.

  • سلام سایتت زیبا و قلمت خوب و موضوعاتت جالب هست اما کاش مستقل بودی، کاش بی طرف بودی، کاش به حذب یا گروه یا افرادی وابسته نبودی، کاش منابع و الگوهات درست و خوب بودن نه اینکه خودشون مشکل دار باشن. مثلا از رائفی پور یا سایتی مثل مشرق نیوز لینک میدی در صورتی که این افراد، این سایتها، این سازمانها و جریانها و احذاب کاملا مشخصه هدفشون چیه جهتشون چیه و … . همین کار حتی اگه قصدت هم این نباشه ولی کارتو زیر سوال میبره و ارزش کارتو میاره پایین. یا اون وقتایی که منبعت اینها هستن کلا مطالبت رو بی ارزش میکنه چون منابعی زرد و جهت دار هستن و حرف درستی توشون پیدا نمیشه و واقعیت هارو میپیچونن تا برای منافع خودشون از اون استفاده کنن. بهتره منابعت بی طرف باشن یا اگر بی طرف پیدا نکردی دیگاه های چند طرف مختلف رو بخون چندتا سایت و کتاب مختلف رو ببین و تا جای ممکن (به نظرم به هیچ وجه) سمت امثالی مثل رائفی پور و مشرق نیوز و … نرو.

    • سلام،خیلی ممنونم از شما.
      ببخشید شما معنی کلمه “وابسته” رو میدونید که همینطوری به من میگید وابسته؟شما چه شناختی نسبت به من دارید؟قضاوت کردن خیلی ترسناک هست.قبل از حرف زدن،فکر کنیم.
      اینجا هر مطلبی که منتشر کردم ساعت ها پشتش فکر و مطالعه بوده،در مورد هرکدومشون که اینجا خلاصه نوشتم میتونم ساعت ها صحبت کنم،شما میتونید سوالی داشتید بپرسید یا اگر جایی رو اشتباه نوشتم گوسزد کنید که تصحیح کنم،همسنطور که در چند مطلب با نظرات دوستان اینکارو کردم و البته امکان هم داره اشتباه باشه ولی شما بجای نقد مطلب من دارید منو قضاوت میکنید و برچسب بهم میزنید.امیدوارم موفق باشید.

    • چرا میگین حرفای رائفی پور منابع درستی نیست،اونکه خودش بدای تمام حرفاش منابع روکاملا معرفی میکنه ومیگه اگرکسی میگه حرفام درست نیست هرجا هروقت که خودش دوس داره بیادمنظره کنیم

  • هالیوود به معنی چوب جادو نیست بیسوا د یعنی جنگل تعطیلات. ظرفیت انتقاد نداری بیسواد هم هستی

  • حاجی چرا مطلب جدید تو سایتت قرار نمیدی؟

  • معنی کلمه هالیوود
    این کلمه از دو واژهHolly به معنای مقدس و Holle و Hel به معنای الهه‌ی نورس و نیروی جادویی است و wood به معنای چوب، درختستان و جنگل است، پس لغت هالیوود به معنای مکان جادویی خواهد بود. هالیوود در واقع سمبلی از صنعت سرگرمی‌های آمریکایی است که این پیام را به دیگران می‌دهد که ” اینجا مکانی است که جادو امکان‌پذیر است و رؤیاها می‌توانند تحقق یابند.” حال باید ببیند که رؤیا ممکن است یک رؤیای محبت‌آمیز باشد و یا یک رؤیای خون‌ریزی و ظلم، که همه در اینجا واقعیت می‌یابند.

    • تفسیر و توضیح های دیگه ای هم درباره معنی هالیوود هست.
      ولی استفاده از تکنیک ایهام و تفسیر به رای کار رایجی برای یهود هست بخصوص در مورد شکل گیری آمریکا که نقش یهود واضح هست.بطور مثال شهر Washington, D.C که حرف D.C به گفته خودشون یعنی District of Columbia ولی خب زمانی الیگارشی های یهود که قصد مهاجرت دادن یهودیان به آمریکا رو داشتند DC رو به David Capital تفسیر و ترجمه کردند.واشنگتن از قدیمی ترین کنیسه های یهود در آمریکا رو داره و همین الان هم جزء سه منطقه پرجمعیت یهود در آمریکا هست.برای اطلاعات بیشتر کتاب “زرسالارن” آقای عبدالله شهبازی رو مطالعه کنید.

  • سلام،این مطلبتون خیلی جامع بود،خوشحالم که خوندمش امیدوارم موفق باشیدلطفادرموردلژهای ماسونی ومرگمایکل جکسون وارتباطش باکابالااگرمطلبی دارین برام بفرستین خیلی ممنون میشم،خداقوت

    • سلام
      لطف دارید
      مطلب خاصی مورد اینکه ارتباط به مرگ شادروان داشته باشه،ندارم

جوابی بنویسید:

آدرس ایمیل شما به صورت عمومی منتشر نخواهد شد.